Понеділок, 06.05.2024, 05:15
Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
РЕЄСТРАЦІЯ НА НАВЧАННЯ
E-mail:
Прізвище. Ім'я.:
Контактний телефон:
Текст повідомлення:

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Питання - Відповіді


1.ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ПРОГРАМА «ТЕАТРУ СЛОВА» ВІД ПРОГРАМИ ІНШИХ КУРСІВ?

 

Наша програма формувалась протягом 20-и років, постійно поповнюючись ефективними методиками – прийоми класичної риторики поєднуються з акторською майстерністю, аутотренінги з аналізом мовних ситуацій і прийомами психологічної маніпуляції. Великий досвід роботи дозволяє визначити найважливіші теми і методи навчання, які дійсно зможуть допомогти Вам говорити вільно і виразно. Ми вчимо не лише ЩО говорити в тій чи іншій ситуації, а і ЯК говорити, впливати на різні аудиторії, позбавитись комплексів.

Більшість курсів риторики вибирають шлях «ефектності», а не «ефективності». Вони пропонують «гарну обгортку» із незрозумілими термінами, дорогими офісами, яскравою рекламою і додатковими послугами. Все направлено лише на одну мету: завищити ціну курсу. Ми ж пропонуємо платити за реальні знання і вміння, а не за дорогу «упаковку».  

 

2. ЩО ВИ ВИБИРАЄТЕ? КУРСИ ЧИ ПЕДАГОГА?

 

Це складне питання стоїть перед більшістю людей. На що орієнтуватись? На ім’я фірми чи на ім’я викладача? Відповідь тут доволі проста. Хороший викладач завжди буде намагатись співпрацювати з достойною фірмою. А от багата реклама і гучна назва ще не є гарантією якості викладання. Ми робимо акцент на особистостях викладачів.

Але що значить «хороший викладач»? На нашу думку, це перш за все, великий досвід і постійна практика. Зверніть увагу на те, що більшість викладачів курсів з риторики за фахом не є практиками живого слова (психологи, філологи та ін.). До того ж нерідко мають дипломи маловідомих вузів з гучною назвою. Натомість наші викладачі мають освіту і багаторічний досвід не лише викладання, а й практичної роботи зі словом. В нашому курсі філологічні знання та новітня психологія  поєднуються з досвідом театру й кіно. Адже володіння мистецтвом слова є вагомою частиною акторського фаху, а режисуру називають ще й «практичною психологією» або мистецтвом маніпулювання людьми.

 

3. ЧИ ГАРАНТУЄМО МИ НА 100% УСПІШНИЙ РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ?

 

Якщо Вам обіцяють, що за будь-яких умов ви отримаєте блискучий результат – Вам говорять неправду. Робота над словом вимагає великої роботи над собою. І саме в цьому ми готові Вам допомогти. Якщо Ви налаштовані працювати, вдосконалюючи свої вміння – результат може навіть перевершити всі сподівання. Але, якщо покладати надії на те, що, заплативши гроші і не докладаючи зусиль, Ви автоматично заговорите, – значить обманювати себе. Ми запрошуємо Вас до спільної роботи, а не до легкої прогулянки.

 

4. НА КОГО РОЗРАХОВАНА ПРОГРАМА?

 

Володіння словом є універсальним вмінням, яке необхідно для багатьох професій. Є багато сфер людської діяльності, в якій уміння чітко і ефективно спілкуватись стає запорукою успіху. Саме тому мистецтво говорити (як і вміння грамотно писати чи читати) є частиною загальнолюдської культури. У практичній частині ми корегуємо курс, враховуючи конкретні фахові інтереси наших слухачів. Але базові речі, основа  є єдиною для всіх: орфоепія, мовні тренінги, правильне дихання, теорія комунікації, психологія сприйняття  тощо. Ми пропонуємо універсальний інструментарій, який можна пристосувати до різноманітних потреб.

 

5. ПРАКТИКА ЧИ ТЕОРІЯ: ЧОГО БІЛЬШЕ?

 

Ми завжди наголошуємо на простій думці: теорія і практика живого слова схожі на два крила у птаха. Жоден із них не є головним, і жоден із них не є другорядним. Коли Вам пропонують курси, де теорія становить 10%, а практика 90% - це не є перевагою. Це ознака того, що запропонований Вам курс зорієнтований на «натаскування», а по суті «дресуру» студентів. Вам запропонують просто завчити певні інтонації та пози без розуміння сутності мовної ситуації. Так навчатись значно легше, але в реальному житті це малоефективно, бо прорахувати все наперед неможливо. Ми вчимо думати, аналізувати мовні ситуації і цільові аудиторії, а тоді вже самим вибудовувати моделі поведінки в тому чи іншому випадку. Тож, якщо метою Вашого навчання є вміння вільно говорити, тоді Ви маєте зрозуміти: без теорії і глибокого аналізу не буває ефективної практики.

 

6. ЧОМУ МИ ВИКЛАДАЄМО УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ?

 

Відразу зауважимо – тут немає жодних політичних чи ідеологічних чинників. Будь-яка мова гарна. Але поставте собі запитання: чи та російська, якою розмовляють у побуті, є великою мовою Пушкіна чи Толстого? Вочевидь, ні. Насправді українська мелодика та орфоепія нашої «російської» дуже легко дозволяють будь-якому росіянину визначити наше походження за акцентом. Таким чином, якщо б викладання велось російською - то до багатьох проблем, з якими нам доводиться працювати, додалась би ще й проблема боротьби з акцентом, а це справа дуже складна та довготривала (в театральних вузах їй присвячують не один рік). З іншого боку, мелодика та орфоепія української мови притаманні переважній більшості населення України (не зважаючи на те, говорить людина українською чи ні). Таким чином, навчання українською значно полегшує наші завдання, не примушуючи спрямовувати нашу увагу на додаткові проблеми акценту.

Але варто зазначити, що кожен із викладачів володіє як українською, так і російською мовами. Тому при фаховій необхідності студентів мати саме російськомовну розмовну практику ми вводимо додаткові теми з російської орфоепії.